Søk i denne bloggen

søndag 28. november 2010

Jeg har ikke tid til å blogge.

Det er snart tid for eksamen. Derfor har jeg sittet i denne posituren de siste par dagene:


Det ser ut som jeg jobber, ikke sant? Men det gjør jeg ikke. Det er ren humbug. Taskenspill for galleriet. Jeg sitter og ser apatisk inn i pc-skjermen mens jeg ser for meg at jeg stryker på alle eksamener dette semesteret og at jeg finner ut at jeg ikke er master-material og at alle vil le av meg og sannsynligvis henge opp en svær plakat på Dragvoll hvor det står "TAPER" og er bilde av meg. I går kveld trengte jeg en liten pause fra dette, så jeg bestemte meg for å gjøre noe skikkelig sprøtt. Goddæmmit. Jeg dro på fest og spiste RAKFISK. Og DANSET! Trøndere, ass. De bruker sin jovialitet til å fordreie hodet mitt.

Slik ser jeg ut når jeg er på fest med trøndere:



"Du er nasjonalist, sier du? Jaja, det er en ærlig sak, det. Skal mer til for å sjokkere meg. Jepp. Jadda, så. Kan jeg få litt mer akevitt?"

Ingen kommentarer: