Søk i denne bloggen

tirsdag 29. mars 2011

Sånn er damer, sånn er menn.

Han: Tror du jeg kan få en sånn gastro-operasjon?
Hun: Nei, du er ikke feit nok.
Han: Men hvis jeg betaler?
Hun: Nei. Du får ikke sixpack av en sånn operasjon, vettu.
Han: Hva med fettsuging?
Hun: Ja, det får du sikkert hvis du betaler.
Han: Fy fanden, du synes jeg trenger fettsuging!
Hun: Nei, det var ikke det jeg sa.
Han: Sånn er dere damer. Hadde en dame sagt de samme tingene som meg nå, og mannen hadde sagt "ja, du får det sikkert hvis du betaler for det", ville dama sagt: "Fy fanden, du synes jeg er feit!". Og så ville hele kvelden vært ødelagt.
Hun: Jaha.
Han: Sånn er damer.
Hun: Jaha.
Han: Men ikke du, da.
Hun: Hehe, du er morsom.
Han: Nei, jeg må nok bli enda feitere, så jeg får en sånn operasjon.
Hun: Jeg liker logikken din. Veldig Homer Simpson.

2 kommentarer:

Rønner sa...

En drikkfeldig Haldenser sin sjanse
Sku' trappe ned drekkinga' kanskje
"Æ ork'ærnte øl'se"
"men tar bare pølse"
"Og en knert for å holde'n i balanse".

Grusomme Marit sa...

Haha. Den var bedre, men jeg tror du kan ENDA bedre, Rønner. ;)