Søk i denne bloggen

fredag 15. juli 2011

En helt normal samtale på bussen.

I: Jeg ble så opptatt av det paret som gikk av nå.
M: Jeg også!
I: Jeg satt og forestilte meg masse om dem.
M: Ja.
I: En ting jeg synes er litt rart, og som jeg lurer på... Stygge mennesker... Får de virkelig følelser for hverandre, eller bare godtar de at de ikke kan få bedre. Sånn "jaja, jeg får vel være sammen med deg, da, siden du vil".
M: Du lurer på om stygge mennesker blir forelska?
I: Nei, altså. De blir jo forelska, men jeg lurer på om de blir forelska i HVERANDRE.
M: Kanskje stygge mennesker rett og slett ikke har følelser.
I: Kanskje ikke.
M: Litt som fisk.
I: Ja, du kan bare slå dem i hodet, de kjenner det ikke.
M: Haha.
I: Og en annen ting; hvis du er stygg, så MÅ du ikke bli tjukk!
M: Nei, de burde tenke seg litt om.

Ingen kommentarer: