Søk i denne bloggen

onsdag 27. mars 2013

Jæjæ.


MS: Dæven så trist det er å gi bort bikkja si fordi om det er slitsom drittbikkje. Jeg savner allerede å bli slått ned når jeg kommer hjem.
M: Dyr, ass. Må de gjøre deg så glad i dem?
MA: Enda de er teite og slitsomme! Det er jo helt fjernt. Håper hun blir lykkelig.
M: Har hun fått et bra hjem?
MA: Ja, de er uføretrygda, så de er hjemme hele dagen og kan holde henne med selskap.
M: Høres bra ut.
MA: Jeg trur jeg kunne blitt lykkelig der sjøl, de har det mye ryddigere enn meg, feks. Også er de sånn jæjæ. Det skulle jeg gjerne vært, istedenfor sånn: ÆÆÆÆÆÆÆ, det er KRISE, FAEN FAEN FAEN!
jæjæ > KRISE FAEN FAEN FAEN.
M: Hahaha. Enig. Vi må få oss sånne foreldre. 
MA: Ja, det hadde vært så deilig.
 

2 kommentarer:

C sa...

Har dere funnet en løsning på hvordan man beveger seg i retning jæjæ? Tips mottas med takk!

Grusomme Marit sa...

Kommer nok aldri til å finne noen løsning, C.